17 Mart 2009 Salı

hooooooofs

allahım sabah gazetesini okutma okutturma diyecek kadar sapık değilim değilim (ama feysbukta böyle bi grup gördüm cidden de neyse) çünkü bizim eve de geliyo o gazete ve okuyorum kimi zaman ama gerçekten sapıttıklarını düşünmeye başlamış durumdayım yerel seçim heyecanıyla biraz hezeyaaaanlar her neyse çok bezdim çünkü staj ayarlamaya çalışırken ekonomik krizle karşılaştım hakkında bazı düşük zekalıca ekonomik keriz esprilerinin yapıldığı bu despırıt durum yüzünden, fordizm konseptiyle çarli çaplinin yüreğini bile kıpırtılara gark ettiren Ford'un gebze fabrikasının kepenkleri aç-kapa kapa-kapa-aç-kapa modunda olduğunundan stajyer almayacaklarmış bu sene diye ik'sından haber almış durumdayım, başvurmak isteyen diğer arkadaşların ümitlerini kırmaktan ayrıca haz duyarken ehliyet almaya dünyanın en çok üşenen insanı olarak otomasyon sektörüyle çok ilgiliyim, YAA renoda -renault mais hastayııms- tanıdığı olan var mı gsl ik'ya mail atmaya çok utanıyorum lan diyerek hepinizin gözlerinden öpüyorum. koymadığım virgüller ve 8 satıra dayanan dandik cümleler için herkesten özür diliyorüm.

Hiç yorum yok: