31 Mayıs 2008 Cumartesi

amma çok konuştum bugün

sanırım konuşacak kimsem yoktu ve de finallerden kaytarmak için buraya saklanmam oldukça zekice.
ufukurasa sempati duyamaz oldum. trene binip bütün kameralara el sallayarak ankaraya gittiğini gördüğümde samimiyetsiz bulmuştum. aysun kayacı, ayol atatürk bile savaş döneminde iki kadını idare ettiyse bu türk erkekleri ne yapmaz gibi bir cümle ettiğinde aysuna türklüğe hakaretten dava açılmış idi, saygıdeğer beyfendi ufukuras cıkıp bu 301'e hakarettir dediğinde, ben de öf demiştim. daha hoş olanı pınarkür, mücüdear, aysun kayacı ve başka bi kadın daha galiba? -izlemedim bunları ben gazetelerin yalancısıyım kusra bakmayın- bi program sunuyorlar ve oradan mücde ufukurasa ck ck diyerek trip atmıştı, sanırım ufuka göre aysun mankendi ve de salaktı ve 301 onun gibilere göre diildi. kim bilir belki de daha sofistike sebepleri vardı bilmiyorum. aysunun ettiği laf cok boş yani ve bundan dava acmak cidden cok aptalca, belki de ufuk gerçekten bunu demek istemişti, ama 301lerin hangisinde mantık vardı ki? ve ben nerden bilebilirdim sonuçta. ama mücde trip attı diye ufukuras hatta bağlanmış ve de öyle demek istemedim mücde hanım sizi üzmek istemem, annenizi de çok severdik vallahi -tam da aysel hanımcagız ölmüstü bu günlerde- dediğini gazetelerin tuvalet ekinde okuyunca bana biraz abes gelmişti.

bugün yine sabah gazetesinin günaydın isimli tuvalet ekinde okudum, ufuk uras 5 yıldır tv izlemediğini ifade etmiş, ona favori tv programını soranlara. neden beşş demek istedim, yine biraz tatsız geldi. ama daha dramatik olanı, allah sizi inandırsın benden daha boş şeyler yazdığı halde günaydından para alan yükselaytuğ isimli gazete yazarının, bence bi politikaci tv izlemelidir. yoksa cevresinde olup bitenlerden nası haberi olacak, mesela avrupa yakasını izlemezse anadolulu genclerin istanbula geldiklerinde yasadığı kültür erozyonunu nasıl farkedecek gibi cümleler sarfettiğini görünce sabah gazetesine mail atıp lütfen beni yazar olarak alın, yemin ederim ben daha iyi saçmalayabiliyorum demek istedim.

bu arada tvyle ilgili hoş bi hikaye daha var. ayşe hatun önalla röportaj yapmışlar ve kendisi belgesel izlediğini ve sürekli aslanların kavgasını ve geyikleri yemesini izlemekten bezdiği için tvsini iki yıl önce attığını açıklamış. ben bayağ dramatik buldum. eğer gerçekse, türkiyede sürekli salak muamelesi yapılan bir mankenin aklını sıyırıp, ben gerzek değilim dercesine discoveryde sürekli kendini yineleyen programlardaki aslanları izlemeye vermiş olması ve en sonunda tvsini atmak durumunda kalması oldukça acıklı. kanalı değiştirebilir veya bazen dvd izlerken keyifli olsun diye HD çakabilirdi. fakat sanıyorum onun da psikolojisi bozulmuş.

Hiç yorum yok: