15 Mayıs 2008 Perşembe

j3f02f3

dün akşamüzeri yorgunluktan ölürken biraz stüdyoya gidip kestirmek gibi bir cinlik yapayım dedim. sonra ismini nüksetmek istemediğim bi arkadaşın ödevine malzeme bulmak amacıyla erotik site aradık fakat hep hardcore çıktı. mecburen hardcore pronoların arasından foreplay görüntüleri yakalamaya çalıştık, fakat 60 saniyelik görüntüler genelde daha mühim dakikalara yoğunlaşmıştı. arkadaşın arama motoruna yazdığı bi sürü hoş kelimeye rağmen verimli sonuç alamadık. laçkalığımızı sorgulayamayacak kadar laçkalaşmış olmak güzel bir şey.
neyse akşamın bi saati eve döndüğümde erkenden yatayım dedim ama o kadar yorgundum ki uyuyamadım. vidyolardan değil tabii, arasınavlar saolsun. ama bugün, günler sonra, çok şükür tansiyonum düştü de günışığını kaçırıp balkabağına dönüşmeden eve dönmeyi başardım. uyuyacağım ve kalkıp tekrar çalışacağım. beş alan ben olacağım:(

Hiç yorum yok: