22 Mart 2009 Pazar

gugilda çok iyi bi kitlem var

insanlar blogumda şunların yanıtlarını aramışlar son dönemde, umarım bulmuşlardır. gerçi bazıları soru değil. amaçlarını kestiremedim çoğunun.

allahı seviyorum
kıraç kürtmü
CANTİYE NE DEMEK
ibrahim tatlises ne zaman londra konser veriyo
derin dekolte
urbanda garson
ATAYI ANLAMAK
Allah yok
yatağa fındık koymak
şapşup
anneye evde iş yaptır
İNANILMAZ KORKU
koylu guzellerının bacakları
sen musanın çocuğu olamassın
ben allahi seviyorum
polisle geyik
manidar blog

benim hüzünlü bekcilerim baslığından sonra en çok allahı sevenler gelmiş ya onu anlayamadım gerçekten. farklı bin türlü yazımla allahı sevenleri blogumda birleştirebildiğim için çok mutluyum, köylü güzellerinin bacakları konusunda da çeşitli girişimlerim olacak önümüzdeki dönemde, herkese iyi günler dilerim.

Hiç yorum yok: