27 Mart 2009 Cuma

yes oğlu yes

birkaç gündür acayib sıkıntıya tutulmuş durumdayım. 2 gündür de blogspotu açarken eziyet çekiyorum vtunnella geldim şuraya kadar yemin ederim, üşenmedim sign in filan oldum. eksisozluk solframede bu konuyla ilgili bi başlık göremeyince sıkıntımın bireysel bir sorun olduuğuunu annadım allahtan endividualist biriyiim HEVVEĞTT. az önce ben yemek yerken kemal sunal filmi actım. kanallar parasızlıktan cuma akşamı kemal sunal filmlerini tekrar mı dönderiyorlar yoksa ben nadiren tvyi actıgım için genel konseptten habersiz miyim diye düşündüm. filmi izlerken fazla duygulandığımdan ortamdan çıktım. intihar etmek isteyen adama şabanın gidip yarın yine güneş doğacak, tavuklar yumurtlayacak inekler möleyecek demesi yüzümde gülücükler açtırdıysa sıkıntımı almadı. yine de yarın tavukların yumurtladığı ve ineklerin möölediği bir yerde güne başlıyor olsaydım kesin sıkıntım geçerdi. kafam yyarak gibi ağzım biraz bozuk gibi evt-tşşkkrler.

Hiç yorum yok: