20 Mart 2009 Cuma

iki kısa öykümle karşınızdayım ikisi de on numara öyküdür

dostum buna hiç gerek yok barajlar dolmuş

bugün okula gidemedim hastayım diye, ama kadıköye gidip mekanik kitabı almam gerekti. yolculuğum esnasında büyük birlik partisinin aracıyla karşılaştım, şarkılarında birlikten ve vatan topraklarının her yanının şehit kanıyla sulanacağından bahsediyorlardı.


merhaba aile sofrası

dün sofrada yemek yerken koray, şişman olduğumu iddia ediyor diyerek beni anneme şikayet etti. bunun üzerine annem misafire ayıp olmasın diye korayın tarafında yer almak gereği duydu ve ona yedirdikçe yedirdi.

3 yorum:

yaqari dedi ki...

body fat index ölçebilen bir tartıyı o an kalkıp yemek odasına getirip, bir takım obezite metrikleriyle beraber koray'ı tartarak gerçek bir mühendislik örneği gösterebilirdin, ama tabi bu tecrübeyle gelen birşey.

blablabla dedi ki...

ben el yordamıyla ölçüyor garantili sonuç elde ediyorum.

Adsız dedi ki...

allah sana obez koca versin inşalla.